Kids Try Pancake Art | Kids Try | HiHo Kids


– This is so satisfying. – [Forrest] Right? Just like a real poop. – I’m not so sure about that. – You should eat more fiber, kid. (producer laughing) (upbeat music) – Hello. – [Producer] Do you ever
eat pancakes for breakfast? – Pancakes? – [Producer] Pancakes. – Yes. – [Producer] Today, we
brought a very well renowned pancake chef. – Pancake chef? – [Producer] Yeah. – Sounds yummy! – Do not touch this, this is wildly hot. – Well hello, my name is Jules. – My name is Forrest, – Hello Forrest. – World-renowned pancake chef. – It kinda looks a tiny bit different on the one my dad makes. He makes blueberry pancakes. and they’re always round, but this one is actually a
pretty cool shape for a pancake. – I think they look pretty basic. – Are you ready to flip it? – I guess. Three, two, one, go. – [Forrest] Boo. Boom. – What? – It’s Pusheen the cat. – Aw! I think that’s a unicorn-whale. (producer laughs) A narwhal? – Ba-ding! We are doing pancake art today. – Yay – Wanna eat some Pusheen? – Time to die, Pusheen. (producer laughing) – [Producer] Here’s some syrup. – Syrup on venom, delicious. – Back into an ocean of syrup. Just finish her off. Pretty good? – It’s like, fluffy. – What do you wanna draw today? – Whatever I want? – Whatever you want, anything. Anything that’s in this mind of yours can come to this non-stick canvas. – Oh, let’s make that. – You wanna make that rainbow heart? – The poop emoji. – I think the unicorn’s
actually pretty cute. – Alright, we’re doing a unicorn. – What colors do you have? – What colors can you imagine? – Red, white, orange, yellow, green, blue, indigo, violet, brown, black. – Bada-boom, we got ’em. Do you want any of these colors? – [Producer] A what? – Oh, no not those colors! – Yeah, these are a little too Seattle. Where should we start with this unicorn? – Maybe like outlines? – Perfect! – Let’s start with the top. – Okay, you haven’t done this before? You are a natural. – Thank you. – How do you like the circle I made? – Gorg. That is the helmet, the
unicorn’s helmet, right? – No, it’s its head. – Okay, ready? Go, go, go, go, go. It’s kind of a lot to squeeze. – Mm hmm, yeah, just like the real thing. (producer laughs) – Maybe instead of like this big line, another, like, exact same, maybe purple? – [Forrest] Purple, coming up. Can you pass the blue please? – Yup, can you pass me the pink? – So, here’s the thing. We have a pinkish red. We can try to like, mix up some of the white and the red, or we could, do you want
some like, straight up pink? – I don’t want red, I
just want pink, okay? – Oh, this is pink to you? – Yeah, yeah, yeah, okay, okay? – Okay, okay, okay, okay, okay, it’s cool. Can you pass some blue please? Thank you Mackenzie. – I can help. – Thank you. Are you gonna be an
artist when you grow up? – Actually, I can’t decide
’cause I love engineering. And, if I do, I will have
trouble deciding which one. – One thing that you might
not know about pancake art, is you might’ve noticed
that with that Pusheen, was surrounded in a
layer of pancake batter, because you think that’s gonna hold? You think that’s gonna hold? – Nope. – Might fall apart, so we can just put a little
batter around this stuff. Goodnight, little unicorn,
what’s this unicorn’s, maybe, we’re gonna start with warm and we’re gonna crank it 300 degrees. Look for some little bubbles. – Why do we need to look for bubbles? – ‘Cause the bubbles mean
that it’s starting to cook. Should be easy. – That poop does not look good. (producer laughs) – It’s starting to bubble a bit. Yup, it’s ready to flip, I think. – [Forrest] It’s ready to flip? Three, two, one, flip! (producer gasps) – [Jules] Oh, no! – [Forrest] Go. Oh, snap. (producer laughs) – [Producer] It’s beautiful. – [Forrest] Flip! (producer gasps) Nailed it! Up top, Mackenzie. – Time to drown, sorry. That’s actually pretty cool. – Did you know that
unicorns cry in maple syrup? – ‘Kay, ready, set, go. – Mm. – It’s amazing, for a poop. – Would you like to try some of mine? – I think I’m all set. – It’s really crispy. – I still have some more anyhow – You should try it
– Mine is very crispy. – Try it.
– I’ll take it home. (producer laughs) I’m gonna take it to go. – Thank you, Forrest. – Thank you, Crystal,
it has been an honor. Thank you for watching.
Thank you for watching. – Bye. – [Producer] Bye. – Bye bye. (upbeat music)

100 Replies to “Kids Try Pancake Art | Kids Try | HiHo Kids”

  1. HiHo Kids says:

    Follow some of the kids and Forrest on Instagram!
    Crystal: https://www.instagram.com/iamcrystalannemartin/
    Jules: https://www.instagram.com/jules_florian/
    Forrest: www.instagram.com/forrrrrest/

  2. pastel pancake says:

    0:44 your dad makes blueberry pancakes? So does mine!

  3. bianca says:

    He is rlly good with kids!

  4. Juliana says:

    Little boy: hi my name is jules

    me: that’s my name

  5. Sarah Sing’s says:

    Were can we go there it’s in Seattle I’m in Washington I wish I was there with crystal she’s so funny

  6. Chow Chow Teddy says:

    I think I saw him on cut.in the match the art to artist

  7. Demelza Leigh Barao says:

    Mackenzie just dumped the whole cup of syrup on the pancake

  8. Narwhal Draws says:

    NARWHALSSSs 🐚🐳

  9. Jilane Ann Musni says:

    I dont like makenzi the girl

  10. Diamond spa says:

    I have a question.:does the colours have an affect on the taste??

  11. Clare Dockerty says:

    PUSHEEN!!!!

  12. Koqui Onefourteen says:

    Cavalli probably would have made a sriracha shaped pancake and asked to put some real sriracha on it.

  13. Gåçhä Løsėr says:

    Oml “time to die pusheen” 😂

  14. Akira the Sumikko GachaTuber says:

    PUSHEEN!

  15. vetrix says:

    OMG NO WAY I HAVE THE SAME IPAD THAT IS GOLD AND THE COVER OMG HOWWW

  16. Gymnast AliciaRandall says:

    2:58 She’s picking her nose

  17. Callum Fantham says:

    cool

  18. Yaren kafali says:

    Türkleri böyle alalım

  19. Kopal P says:

    That is was amazing

  20. Dhanush raju says:

    me at crystal age , i just want to eat sleep and watch tv
    crystal 3:25

  21. Kathyann Robinson says:

    do another pancake art but ask devan keys

  22. Vanny Karaeng says:

    " it's amazing, for a poop" lol

  23. Hayırlı Oyuncu says:

    İ Wana eat too!

  24. sillyAlex Playz says:

    Is this in Seattle, Washington ? Cause I live there and maybe I can register for it

  25. miss cupcake says:

    I like crystal the most

  26. Awin_ Ramli says:

    Me watching this remind me of Devan Key

  27. Black Sky says:

    Who names their baby boy Jules '-'

  28. Naeelah The Awesome says:

    0:41 She's talking alot

  29. Annie McDevitt says:

    Crystal is soo sweet I could see her being a engineer 🤣

  30. Anonymous Saira says:

    Crystal was raised right. You can really tell.

  31. beth kovacs says:

    Needed Clara in this episode
    She would have been like guys you got any butter ahah

  32. Zoraida Intan says:

    Crystal is so precious😭😭😭💕💕💕

  33. wai kato says:

    I hate mekenzI

  34. ratljost ratljost says:

    they should make pancake art with Koji

  35. Andy Shen says:

    I ❤ this

  36. Leviathan Cuthbert says:

    Crystal is just a mood😂😂😂 "tImE tO dIe pUsHeEn" "tImE tO dRoWn uNiCoRn"

  37. queer boii says:

    Reminds me of window color #nostalgia

  38. its Kai says:

    I miss crystal… P😍😍

  39. MITZHOU LEE MING ZHOU - says:

    who just came here to see crsytal

  40. Sedyna sedyna says:

    How do Crystal like engineering

  41. Rocking _Ray says:

    2:58 Mackenzie is picking her nose

  42. Emerald May Madalipay says:

    I'm new to the channel but I love these kiddos… Clara, Desmund, Maddox and most especially Crystal. I hope I could see them all in upcoming videos.

  43. Sad Vibes says:

    This guy 😂

  44. Nada Allam says:

    This is the coolest! 😍😍

  45. ATM FAMILY says:

    I love videos like this

  46. Suman Botle says:

    My younger sister say ' Where they eating poop ?'

  47. Suman Botle says:

    My younger sister say ' Where they eating poop ?'

  48. tom holland says:

    Crystal:time to die pusheen

  49. Niko Neko says:

    2:58 whyyyyyyy paused there

  50. Luhaam S says:

    you love me happy birthday I will be back to the world today and I will go back again tomorrow night but I am 6 week now again

  51. clarradactyl says:

    “I JUST WANT PINK, OKEYYY!?!” dead 😂

  52. Sam Turiello says:

    I didn't know Pewdiepie had a passion for making pancakes!?!?!?!

  53. And Hi says:

    Me trying to make a happy pancake but it turns out to be whole different thing 😂

  54. The Italian Pasta says:

    Crystal is my dream child

  55. Lyn D says:

    Time to die pusheen

  56. Bayron Velasquez says:

    Me and crystal have something in common! UwU I LOVE PUSHEEN AND STORMY

  57. Kilie Allen says:

    Child: tImE tO dRoWn Giggles

  58. ZZRosiie says:

    Hewo! Am watching this the same day they made the video lol 11-7-19

  59. Aiman Zafri says:

    I hate crystal

  60. Gamer Boy says:

    Wow. Crystal had a good one

  61. Hamna Toys tv says:

    Can anyone sub my YT channel
    Thank you 🙂

  62. You Are A Fart Knocker says:

    Lol 3:08 me on a daily. Too many words my dude 😂 no he was just trying to tell her and um, she just wants to make pancakes!!!!

  63. Hi Hi says:

    Awww, a unicorn whale

  64. Chloe Balai says:

    I love pusheen

  65. Muhammad Akmal Aqil says:

    cant you do this with Clara on it? I imagine something hilarious when she's on 😀

  66. Kay and Kai says:

    The girl who asked for the pink one was kinda rude in every vid I watched

  67. Pearll Light says:

    Crystal is so cute

  68. Blue Fruit yt says:

    Me watching this with my sibling girl: time to die pusheen sibling:AAAAAAAAAAAH

  69. Anne Ramos says:

    “Time to die, Pusheen!” That got dark. LOL

  70. Oste Popp says:

    Hi ho ho ho christmas is here ❤️🤪😂😅🙈🦌

  71. GORFECTO says:

    2:58 ewwww

  72. Kamran G. says:

    For some reason I don't like Mackenzie

  73. Baby Yoda says:

    Why did l actually think that Crystal will be holding the pancakes 🥞 up in the air 😂 😂

  74. Elian TV says:

    4:43 kid:its really crispy
    Artist:I'll take it home

  75. Claudia Diaz says:

    “Time to die pusheen”
    Me” laugh laugh hehehe dis kid should be on a comedy show

  76. Alexis Elizaga says:

    Not tryna be rude but Makenzie should not have been talkin to the chef like that, he is older than her, she should have respected him.

  77. WE WOST DA CA!! says:

    "TIME TO DROWN" 😂😂I fricking love that

  78. Jorja Dare says:

    I love pusheen the cat

  79. Gaming Siblings says:

    This is how many times the topic of pancakes was change to the most wonderful kids in the earth with there funny comments.

  80. Zeetro says:

    3:26 its a very spooki ghost wiff a party hatt

  81. Tilly Tube says:

    “I’m not so sure about that.” lol 😂

  82. Magic Squad Gaming says:

    Love you guys #hihokids

  83. Ulfa Amalia says:

    I can't believe Crystal loves engineering stuff. Wow gurl

  84. Obama Care says:

    they need to make more stuff w jules 🥺

  85. Jade Fowler says:

    Me: MAKE ANIME

  86. Icy Lay says:

    When Mackenzie and forest had an argument about the pink and blue 😂😂😂😊

  87. Valenina Stanojev says:

    Cool chef

  88. Librado Avalos says:

    Yust like the real thing😀😃😄😂😂😂💩💩

  89. Ana Acapella says:

    Pancake POOP. 😯😯

  90. Stephany Grullon says:

    I want to be in hiho 😔🤩😚😚

  91. Minsi Minsi says:

    I loved the pusheen i love pusheen

  92. Wiilka Qarniga says:

    Mackenzie So rude she is talking to an adult like that how dare she like if u agree ,😠💢

  93. saraya whahabi says:

    I love pancakes

  94. yeah yeah yeah Oof says:

    Oh sorry guys I meant to

  95. fruit bat 🍒🦇 says:

    crystal's pancake turned out so cute omggggg

  96. fruit bat 🍒🦇 says:

    mackenzie: rips off a tiny piece of the pancake that's smaller than a fingernail HERE YOU SHOULD TRY IT

    forrest: oh thanks, i'll take it home, i'll just take that to go
    😂😂😂

  97. Nw Wn says:

    Pancake master
    Devan key has left the chart

  98. Morn Solina says:

    Man: wanna eat pusheen? Crystal: Time to die pusheen

  99. FARZANA UL-HAQ says:

    "ITS PUSHEEN THE CAT"

    me- its pusheen cat idiot

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *